pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون به نقل از (pokehghooeveh.ir - پوکه قروه)

pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون به نقل از (pokehghooeveh.ir - پوکه قروه).


pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ارسال فوری

ویدئو آموزشی درباره: pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

یک بار دیگر موضوع مالیات و ثبت اطلاعات و شفافیت صنف طلا خبرساز شده است. در دهه 1380 مشمول شدن این صنف همانند اصناف دیگر در مالیات بر ارزش افزوده واکنش

و تعطیلی واحدهای صنفی را به همراه داشت و اکنون الزام قانونی صدور صورتحساب رسمی و ثبت اطلاعات با واکنش آنها همراه شده است.

اواخر سال گذشته و با الزامی شدن ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت، برخی طلافروشان اقدام به تعطیلی واحدهای خود کردند و به اجرای این قانون اعتراض کردند. به گفته آنها ثبت اطلاعات در دو سامانه جداگانه یعنی سامانه جامع تجارت و سامانه مؤدیان برای آنها مشکل‌آفرین است. برهمین اساس با برگزاری جلسات میان مسئولان صنف و دولت فعالیت سامانه جامع تجارت به سه ماه بعد موکول شد. حال با سپری شدن مهلت سه ماهه دوباره سامانه جامع تجارت فعال شده است و طبق قانون طلافروشان باید اطلاعات را دراین سامانه بارگذاری کنند، اما این بار هم اجرای قانون با واکنش منفی آنها مواجه شد. کاهش فعالیت و نیمه‌تعطیل بودن بازارطلافروشان باعث شد تا روند نزولی قیمت طلا که طی روزهای گذشته سرعت گرفته بود، متوقف شود.

مالیات طلافروشان ماهی 800 هزارتومان

هرچند مقاومت‌ها در برابر ثبت اطلاعات درسامانه جامع تجارت و سامانه مؤدیان به صورت کامل به مالیات مربوط نمی‌شود و در مجموع مقاومتی در مقابل شفافیت محسوب می‌شود، ولی یکی از علل اصلی این مقاومت بحث مالیات است، موضوعی که اکنون با جدی‌تر شدن مالیات بر عایدی سرمایه باعث نگرانی برخی از جمله طلافروشان شده است.

این درحالی است که به گفته مسئولان سازمان امورمالیاتی میزان مالیات پرداختی طلافروشان حتی از کارمندان نیز کمتر است به طوری که کارمندان سالانه به صورت متوسط بیش از 10 میلیون تومان مالیات می‌پردازند درصورتی که مالیات سالانه و متوسط طلافروشان به 9.6 میلیون تومان می‌رسد که میانگین آن ماهانه 800 هزارتومان می‌شود.

درهمین خصوص مهدی موحدی، سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: میانگین مالیات ابرازی طلافروش‌ها در سال گذشته 9 میلیون و 600 هزار تومان بوده که به طور متوسط ماهانه 800 هزارتومان می‌شود، در حالی که میانگین مالیات پرداختی کارمندان در سال گذشته بیش از 10 میلیون تومان بوده است.

دغدغه طلاهای وارداتی

درکنار موضوع مالیات و شفافیت مالی، یکی از دغدغه‌هایی که توسط معاون وزیر صمت درخصوص ضرورت اجرایی شدن سامانه جامع تجارت برای طلافروشان عمده مطرح می‌شود، به طلاهای وارداتی مربوط می‌شود. محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: از ابتدای سال ۱۴۰۲، حدود 2 میلیارد دلار طلا وارد شده است، این حق دولت است که بداند این 2 میلیارد دلار کجا چرخش دارد.

۵۵۰ واردکننده طلا با تعرفه صفر داشته‌ایم که بیش از ۲۲,۵ تن طلا با تعرفه صفر وارد کرده‌اند، لازم است که این طلا اظهار شود. در حقیقت بایستی شفافیت باشد تا متوجه شویم که این طلا در این چرخه صنعت است، اما گزارش‌هایی به ما می‌رسد که این طلا وارد کشور شده اما توسط قاچاقچی و به‌صورت قاچاق معکوس است؛ در حقیقت این طلاها رسماً اظهار شده در گمرک است، رفع تعهد ارزی شده، بیش از ۲۰ درصد واردکننده کسب سود داشته و حال بایستی این شمش طلا در زنجیره تولید وارد و به دست تولیدکننده واقعی برسد تا تبدیل به مصنوعات طلا شود و بتواند با دنیا رقابت کرده و صادر نیز شود اما بعضاً می‌بینیم که این افراد هنوز فاکتور ثبت نکرده‌اند.

این مقام مسئول در وزارت صمت، بیان داشت البته بعید است که فروشنده طلایی در کشور این حق را برای مصرف‌کننده قائل نباشد که باید به مشتری فاکتور ارائه دهد که ذیل آن اسم فروشنده و همچنین اسم خریدار، وزن طلا، عیار طلا، عیار نگین طلا، میزان اجرت و... قید شده باشد. این حق برای اصناف، مصرف‌کننده و ستاد مبارزه با قاچاق کالاست که وقتی یک سکه طلا خریداری می‌شود، خریدار مطمئن باشد این سکه طلا معتبر هست یا خیر. در حال حاضر بیش از ۱۳ تن فروش بین فعالان صورت گرفته و در سامانه جامع ثبت شده و بیش از ۸۰۴ هزار سکه مبادله شده است.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون با کد تخفبف (hash-6647a52e1b3fc) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " pokehghooeveh.ir - پوکه قروه - تداوم بهانه جویی صنف طلا در برابر قانون " .